Springblade Kopen

Springblade Kopen

Messagede mchelewatson » Jeu 4 Aoû 2016 07:54

De heer is een Japanse hedendaagse Adidas Pure Boost Nederland kunstenaar gevestigd in Japan en werkt in een breed scala aan media, waaronder schilderkunst, beeldhouwkunst, en video. Gesmolten in de anime stijl, de meisjes in zijn schilderijen nemen de unieke Japanse begrip 'moe' om een ​​nieuwe vorm van schoonheid en gebroken seksualiteit van de hedendaagse tijd weer te geven. In 2014 zette hij zijn kunst op muziek gezet door de leiding van de unieke muziekvideo voor Pharrell Williams It Girl.
Geselecteerde kleuren zijn verkrijgbaar in het kantoor van de winkels en online, maar voor alle 50 kleuren te krijgen om uit te kiezen moet je naar beneden pop tot onze 3 overname OFFSPRING winkels die verkopen alleen de collectie voor het weekend. NAKOMELINGEN Neal St (Covent Garden), Camden & Commercial St (Shoreditch) hebben Adidas Pure Boost X Nederland alle kleuren in voorraad, een aantal interactieve displays en misschien een paar traktaties giveaway!
Elk gekleed in een monochrome kleurstelling, de Superstar Supercolor verpakking ziet elke stijl sport een full-leer te bouwen, samen met de klassieke shell-teen, gekarteld drie strepen, geweven tussenzool en Herringbone buitenzool. Subtiele reliëf branding, gezien op de tong en de hiel, tonen de gezamenlijke inspanningen van beide merken, terwijl een grafische print binnenzool eindigt de look.

Image

De Adi Tubular komt Black and Surf Petrol en Vintage Wit en Onix. Zijn tijd vooruit in de jaren '90, dit gedurfde look terug met moderne materialen. Ik ben al een fan van de Adidas Adidas Springblade Kopen Tubular na het bekijken van een video over keren er terug vorig jaar. Dit is mijn eerste paar dat ik ooit heb geprobeerd en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk.
mchelewatson
Nouveau
Nouveau

Publicité

Sujet Similaires

Retourner vers Les Remises à Zero des scores quotidiennes